2009. április 28., kedd

E-newsletters

12 hírlevél 12 heti eredményinek tesztelése hozott pár érdekes eredményt.

A cég hírlevelei esetében a cikk pozíciója nem befolyásolta, a kattintások mennyiségét, a cím, illetve a téma volt a meghatározó (tehát végig görgették).

A kattintások azt mutatták, hogy az év első negyedében működött az a szöveges termék ajánló box, ahol egy kicsi kép is volt a termékről.

A b2b célcsoportnak szánt kiküldések, valóban hatékonyabbak voltak, ha pár órával később, dél környékén történik a kiküldés.

A txt. alapú szövegbe ágyazott hirdetések továbbra is jól működnek.

Egy drasztikus design váltás, egy két szám erejéig mindenképpen növelheti az átkattintásokat, de utána célszerű visszatérni az eredeti sémához....stb.

Alapjában nagyon hasznos volt számomra ez az analízis, és mindenkinek csak javasolni tudom amit többek közt, az e-marketer kurzuson az oktatónk Damjanovich Nebojsa sulykolt belénk, hogy tesztelni tesztelni tesztelni.

Nincsenek megjegyzések: