2010. január 18., hétfő

2010 hírlevél (newsletter) redesign II.

Követve a trenedet (Kreatív online, bookline hírlevelei pl.) Horgonyzott linkek lettek elhelyezve több helyen a hírlevélben a gördítés nélküli gyors navigáció, illetve a hírlevélben való gyors mozgás miatt. Az olvasó a betekintő felületen már kap téma, és cikk javaslatokat, amiket egy kattintással elérhet gördítés nélkül a hírlevélben, majd egy következő kattintással vissza térhet a fejléchez. Ezenkívül újdonság a szerekesztők fényképeinek szerepeltetése a hírlevelekben, hogy az olvasók személyesebbnek érezzék, illetve személyhez köthessék. Új megjelenésű termék boxok, amik már a webshop termékboxaihoz hasonlítanak . Jól látható kattintható gombok kerültek a hírlevélbe.

A topp cikkeknél amiket a fej részben helyezünk el, szempont (mivel horgonyzottak) hogy kattintásukkal a hírlevél felső, középső és alsó részébe is eljusson az olvasó (így többet láthat a hírlevélből)

Nincsenek megjegyzések: