Találtam egy érdekes cikket arról, hogy az Egyesült Államokban az Online Kiadók Szövetségének tagjai megválnának a korábban elfogadott szabványos bannerformátumoktól és sokkal nagyobb, sokkal látványosabb és jobb multimédiás képességekkel felvértezett hirdetéseket vezetnének még idén nyáron. Ebben egyezett meg legalábbis az a 27 nagy kiadó, amelynek kiadványai közel 109 millió egyedi látogatót érnek el havonta, azaz az amerikai netezők kétharmadát.
Az új banner formátumok, nagyobbak, interaktívabbak, és figyelemfelkeltőbbek.
A három új reklámformátum:
"Fixed Panel" (336x860 pixel)
"XXL Box" (468x648 pixel)
"Pushdown" (970x418 pixel)
Némi fenntartással, de kiváncsian várom a fejleményeket.
(forrás: http://www.hwsw.hu)
2009. március 11., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése