2009. március 11., szerda

"Kukába dobnák a régi bannereket az amerikai kiadók "

Találtam egy érdekes cikket arról, hogy az Egyesült Államokban az Online Kiadók Szövetségének tagjai megválnának a korábban elfogadott szabványos bannerformátumoktól és sokkal nagyobb, sokkal látványosabb és jobb multimédiás képességekkel felvértezett hirdetéseket vezetnének még idén nyáron. Ebben egyezett meg legalábbis az a 27 nagy kiadó, amelynek kiadványai közel 109 millió egyedi látogatót érnek el havonta, azaz az amerikai netezők kétharmadát.

Az új banner formátumok, nagyobbak, interaktívabbak, és figyelemfelkeltőbbek.

A három új reklámformátum:
"Fixed Panel" (336x860 pixel)
"XXL Box" (468x648 pixel)
"Pushdown" (970x418 pixel)


Némi fenntartással, de kiváncsian várom a fejleményeket
.
(forrás: http://www.hwsw.hu)

Nincsenek megjegyzések: