2010. január 15., péntek

Genius SlimStar i220, az új billentyűzetem :-)

Végre egy használható, szép és kényelmes billenytűzet!


a forgalmazó leírása: A Genius bemutatja a legújabb generációs i-series billentyűzetét Apple-stílusú designnal, amely a szépséget és a használhatóságot ötvözi. A SlimStar i220 stílusos mélyfekete kivitellel rendelkezik, és remekül mutat bármely asztali számítógép vagy laptop mellett. Az Apple-stílusú billentyűzet kényelmes gépelést tesz lehetővé. A termék 10 könnyen használható gyorsgombot biztosít a multimédiás funkciókhoz. A vadonatúj billentyűzet egyszerűséget, stílust és eleganciát visz az életébe.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

gondolom magyar billentyűkiosztású.
mutatnál egy képet róla?

zedraw írta...

Szia
Magyar billentyű kiosztása van.
Az e-digitalban árulják
Genius SlimStar i220 HU USB billentyűzet néven 3990 pénzért

noss írta...

igen, ezt vágom -- meg is rendeltem tőlük, csak aggaszt hogy neten nem találok róla egyetlen képet sem.

Közép-Európára jellemző kiosztásnál vmi cse' remeket láttam youtube-on, amitől félig megnyugodtam... :)
..mégsem értem, miért olyan nagy ügy egyedi képet csinálnia egy boltnak vagy a magyar oldaluknak (genius.hu)

ha nekem meglesz, tuti csinálok idióta "kicsomizom az új kütyümet" videót... >:Í